Dag 2 -Min första kärlek.

Okej, denna är svår. Vad räknas egentligen som första kärlek? Första killen på lågstadiet? Första fjortiskärleken? Första riktiga pojkvännen som inte höll? Eller första killen som man va riktigt kär i men som inte kände samma tillbaks? Eller är det kanske den första riktiga Kärleken som man älskade så högt att man trodde att man flög på riktigt efter första kyssen? Svårt. Jag vet inte vad som räknas som första kärleken egentligen. Min första kille på lågstadiet va bara hålla handen o kramas. Vågade inte säga Puss i telefon när mamma va i närheten. Mitt första fjortisförhållande höll ca 3 månader och jag skrattar mest när jag tänker på det. Om man ska tänka första "seriösa" förhållandet efter åldern 15 va det väl killen som höll ca. 2 månader i slutet av mitt 17onde år. Men om jag ska va ärlig så slutade det så förjävligt, elakt, svinigt, sjukt, så jag tänker inte berätta så mycket om det. De va mkt fram o tillbaka i början. På G, kompisar, på G, kompisar, "ja e kär i dig" , "oj okej" , tillsammans. Men även när vi va tillsammans va vi mer som kompisar. Jag kommer inte ens ihåg om jag hann bli kär i honom på riktigt. Jag tyckte jätte mkt om honom, innan det blev som de blev. Innan han blev som han blev. Men kär som i kärlek? Njaa. Hann nog bara bli en riktig crush. Så egentligen är nog David min första kärlek.  Tror jag. Och honom vet ni nog redan allt om, så mycket som jag skriver om honom ;) Han är den enda som räknats in i familjen. Den enda jag velat presentera för Pappa och syskon. Den enda kille jag älskat på riktigt. På det sättet. Så jag får nog säga att David Gunnarsson är min första riktiga kärlek. Imorgon firar vi två år tillsammans. Mitt längsta förhållande. Och jag hoppas att det kommer fortsätta mycket längre än så.

Är jag tråkig nu? ;)





Kanske vore mer "sence" att lägga ut en bild på mig och David. Men hittade nyss denna och hade glömt bort den. En av mina favorit bilder. Min bästa vän och min pojkvän. Detta är andra gången dom träffas, Malin va lite på dåligt humör och min fina kille tar självklart fram charmen och försöker göra henne glad igen. ;)
Fungerade liite iaf.

Kommentarer
Postat av: Malin

Det var mig en rolig bild till texten ;) Han är bra din kille :D



jag hoppas du och din första kärlek har tid för mig och min första kärlek någon dag? Känns som det var ett tag sen och jag saknar dig! <3 bara såå du vet :D



Jag hoppas ni får en super duper mysig dag imorgon och jag hoppas ni håller ihop hela livet ut :) <3

2010-12-08 @ 13:54:35
Postat av: Elin

äh han duger i krig...

haha jo men de e han :) de e väl klart att vi har!! :D bara säga dag i tid ;) jag saknar dig med! så vi får ta o firra ihop detta snart.



tack gumman va söt du e! :D ja hoppas ni två gifter er snart haha ;D Love you

2010-12-08 @ 13:58:52
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0