Dag 14 -Mitt favoritminne.

Oj. Den va svår. Hmm. Jag tror faktiskt de va julaftonsmorgonen när vi va små. Har ett spec minne, då jag vaknade av att Elias springer in i mitt och Elviras rum runt 5 tiden. -På morgonen. "Vakna!! De e julafton!" Och så puttade han på oss väldigt oförsiktigt så vi skulle vakna. Sen sprang vi ner och kollade i våra Julstrumpor som hängde i hallen. I dom låg det varsin julfilm, maaassa godis och frukt. (Måste säga att de va ett väldigt smart move, Mamma. Hålla oss sysselsatta med tre filmer så vi inte väckte dig klockan  5;) Bra där!) Direkt efter sprang vi in i vardagsrummet och kollade på granen, som tomten då hade lagt ett berg av julklappar under natten. ;) Vi klämde lite på paketen och kollade vem som skulle få de största. Sen mös vi ner oss i Elias bäddsoffa, kollade på alla tre filmer och åt godis o frukt tills vi nästan dog.

Det är iaf ett av favoriterna.

Kommentarer
Postat av: kristina

låter sjukt mysigt

2010-12-20 @ 14:50:19
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

ja julen va en magisk dag när man va liten :)

2010-12-20 @ 14:53:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0