13-03-09

De här två dagarna har gått alldeles för fort. Jag har fått mycket gjort men jag förstår ändå inte vart tiden tar vägen!
Nu är det dags för jobb igen. Hoppas på lugn dag. Lunchen får spendereas på Coop för handlingen till ikväll. Malin, SImon o Junior kommer äntligen hit! :D Så det blir tacos och melodifestivalen ;)
Imorn blir det återigen allt gnäll om att behöva gå upp 7 på en jäkla söndag för att ta bussen ut till jobbet för att puckorna till västtrafik inte kan fixa bättre busstider nu när Torp ändrat öppettiderna.......
Men jajaaaaa.
Efter jobbet imorn ska jag fanimig lägga mig kl. 7. Sova. På måndag blir det att jobba lite extra, så det blir heldag.
 
Jag längtar redan tills nästa helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0