Det va inte igår..

Nä de va de inte! Och jag tror inte jag har en enda läsare kvar ;) Men de gör inget.. Haha.
Skulle jag försöka ta igen de jagmissat att skriva de senaste hade de blivit en hel bok så jag försöker korta ner de en liten aning.
 
Egentligen har de väl inte hänt så där jätte mycket.. Jag jobbar o står i. Mkt jobb just nu. Har klippt av mig håret. Såpass kort att jag inte ens behöver en handduk efter jag duschat! Spar på tvätt people!
Jag har slutat att gå till gymmet, vilket har resuterat att jag inte får på mig mina jeans längre.
Idag börjar denna tid då jag och David inte har en enda ledig dag ihop. Tills slutet av Juni.
 
Får flashbacks från förra sommaren då han va ute o härjade o hade kul, medans jag satt ensam inne för att jag antingen skulle jobba eller för att jag inte kunde ta mig någonstans. Haha vet inte om jag vill skratta eller gråta när jag tänker på de.
 
Jag har börjat övningsköra. Går la sådär :) Pajjade nästan bilen häromdan då jag första gången skulle köra på de små gatorna inne i stan. Davids kommentar: "Det gör inget" .. Okej.. Haha.
 
Längtar tills min semester! Bara ca 6 veckor kvar ;) Tänkte åka o hälsa på Pernilla, åka till Gotland eller liknande, Liseberg och tillslut en vecka utomlands! :) Någon som har tips på vart man kan åka?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0