En tråkig uppdatering

Har inte uppdaterat på länge, just för att de inte finns mkt alls att säga...
Nyårsafton är äntligen över! Och ett nytt år har börjat.
Jag hade lovat mig själv och andra att detta skulle bli mitt nyttiga år (inte alls en klycha) det har ju gått sådär.. Har fuskat nästan varje dag nu haha.
 
Är inne i en trött period nu, vet inte varför. Sover dåligt. Kan inte somna på nätterna, när jag väl sover är det oroligt och ja vaknar kanske en gång i timmen, drömmer mardrömmar osv...
Igår vaknade jag runt ett! Ett!! Helt sjukt. Inte nog med det, när vi vaknade låg vi kvar i sängen och kollade på film.
Helt slut.
 
De har inte hänt alls mkt sen sist.. Dagarna bara rullar på, har jobbat. Hade nu ledig helg. Lördagskvällen spenderades med Favoriterna, Malin, Simon o Junior, de blev tacokväll och film :) Bästa på hela helgen!
Sen har jag bara umgåtts och myst med min älskade sambo.
 
Snart åker vi till Teneriffa! Hoppas på sol och värme. Om inte annats blir de skönt att komma bort lite.
 
Nä nu ska jag gå till bussen, jobbet kallar ;)
 
De blev mig en jäkligt tråkig uppdatering, men de blev iaf en uppdatering, Pernilla ;)

Kommentarer
Postat av: Pillannnnnn!!!!!

WOHOOOO! Det kan vara ditt nyårslöfte; Uppdatering för Pernillas skull! ;)
Vi ska bli brevvänner du och jag. Bara så att du vet! Så se fram emot något roligt ;)

2013-01-07 @ 13:54:41
URL: http://thelifeweknow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0