Apr. 15, 2013

Här kommer lite av de senaste dagarna i bilder.

I fredags va vi på middag hos Erika och de va supermysigt! Somnade som en sten väl hemma och på lördagen blev de 25 årsfest i Henån! Kom hem hyffsat tidigt men däckade så fort jag hamnade i sängen där med. Konstant trött..... Vaknade igår runt 12, kom upp runt 13.. Gick ner o handlade sen åkte ut på en liten roadtrip då de va sol, så vi passade på. Men de varade inte länge, vi hälsade på Pappa o då kom regnet.

Va hemma runt 6, mös ner i soffan med godis och hyrfilm, sen gick vi o la oss. Där kom de gamla härliga illamåendet och sen migränen som jag börjat få då o då. Tack för den.
Så de har inte blivit mkt till sömn och idag kan jag helt ärligt säga att jag vill inte gå till jobbet.
Är trött på illamående, migrän, ångest, sömnlöshet, magkatarr och allt som har med stress att göra.
Jag vill inte gå till jobbet idag, jag vill bara ligga hemma och sova.
Negativa Elin, japp. Men idag Får ja va de!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0