It's AAALIIIIVEE

Så. Nu kan jag återigen stå upp, gå, och sitta :) Kan även äta och skratta. Är alltså hyffsat frisk igen :)
Jotack, de känns bra!
 
Idag va ja äntligen tillbaka på jobbet igen, trots de e mycket stress och spring så e de härligt att vara tillbaka!
 
Ett utav de bästa är ju absolut kunderna. Har nog aldrig fått så mycket komplimanger sen jag började jobba på Specsavers haha. Idag va de tex. en söt liten tant som tackade mig så hjärtligt för min varma vänlighet ;)
Sedan va de en kvinna som gav mig en komplimang för hur duktig jag va och jag visste Exakt vad hon ville ha! Hon trodde mig inte när jag sa att jag endast vart där ett år.
 
Sen va de två små underbara ungar på ca. 4-5 år, en syster och en bror som gärna ville prata på. ;
"-vad heter duuuu?
-Eliiin. Va heter duu?
-Elias!
-Nämen se där ja!
-Jag visste att hon hette Elin!
Systern; "-Min dagisfröken heter Elin! Hon brukar kalla mig för hjärtat!
-Haha jasså?
-Du är väldigt fiiin, Elin!
-Haha tack, du me!
-Hejdåååå"
Går ut vinkades med två stora leenden.
 
Haha hur goa?
 
Annars har inget nytt hänt.. I mitt otroligt händelserika, spännande liv. :)
 
 
Här kommer en tredjedels önskelista till Nelly.com
Varför inte liksom?
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0