Ner ner ner, ner för backen ner...

Ja men denna dagen börjar ju bra!
Morgonmöte 08.30 på jobbet.. 08.35 vaknar jag av ett sms "Hoho, morgonmöte???"
Precis, jävla iPhone skit, morgonmöte?! Som jag skulle bli väckt av klockan 7! Vad hände me de?!
Rusar upp och ringer chefen med en röst som njaaaa, kanske inte riktigt funkar. Men finns ingen chans att jag hinner höra hälften ens, så får bli uppdaterad sedan vid 10.
 
Börjar att stressa, springa runt och hitta de nedrans kläderna jag lagt undan igår, för att ha på mig idag. Märker att den där jävla fläcken jag fått på mitt nya kritvita linne visst inte gick bort i tvätten. Helvete också.
Jaja, får väl va helt svartklädd idag då. Med lite inslag av grått. Thumbs up! Eller inte så jag legat sjuk (igen!!) i influensan sen i torsdagsnatt så jag är blek som den blekaste döda ni sett. Ungefär.

Men bra Elin, de känns bra nu.Självförtroendet och motiveringen till allt är på topp!
...............
 
 
Karma bites you in the ass.
 
Annars e ja väl relativt frisk nu. Febern e borta. Och jag kan gå. Går jag dock liite för fort blir jag andfådd och måste sätta mig en stund. Har knappt sovit idag pga hallucinationer och mardrömmar, som när man va liten ni vet?
Haha låter ju jävligt frisk :S Nä men jag mår faktiskt mycket bättre.
De största problemet nu är ju rösten. Har ingen röst kvar. Vet ej varför. De låter inte ens när ja hostar!
Kommer massa luft och ett pipande ljud typ haha. Lite roligt när man tänker på de.
 
Och smittrisken e ju borta.
Eller..? Hur funkar de med influensan?
Fan nu måste jag googla...

Nähe.. Stog ingenstans...
 
De kanske inte va influensa då..... Bara kändes så.
Skit samma, ja va väldigt sjuk. Aj aj,
 
 
 
 
Nu till bra grejer!
I torsdags kom Malin hit och vi hade mysigaste tjejkvällen på länge! Saknar henne ngt så fruktansvärt!
 
Oj vad klockan går, nu ska älskade David snart köra mig till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0