Sammanfattning

Japp, då va de måndag igen! Sitter här med min dubbelkaffe och ber till högre makter att de inte blir stressigt på jobbet idag. Kommer känna mig som ny igen, vet inte vart någonting finns eller nåt! De e efter löning, de e innan jul och de spöregnar ute... Oddsen att de högre makterna är på min sida är inte sååå stora.

Och dääär brände jag mig på tungan ngt så in i helvete.
Ett tecken kanske på att inte vara så girig haha.
 
Jaja, wish me luck ;)
 
 
Har fått instuktioner att göra en sammanfattning av min önskelista, så då gör jag väl en då :)
 
  • En kattunge. En Burma eller en Ragdoll, spelar inte såå stor roll, bara den e liten, tjock, assöt, är ljus med mörkt runt aniskte osv, plus stora blåa ögon!
  • Denna jackan önskar jag mig supermycket! Den vita. Strl XS, annars S
  • Dessa    jeans, både i den vinröda färgen och de svarta! Strl 25
  • Whitestripes tandblekning
  • DH boxarna (har redan 1an & 2an)
  • Grey's boxarna (finns superbra erbjudande på Hemmakväll, ta 3 betala för 2 ;))
  • Dessa bralls  strl S
  • Guldiga örhängen, får gärna va stora och små som jag även kan ha på jobbet tex.
  • Nu har jag glömt va de heter, men ska fråga Malin. Men de e iaf som ett träningsprogram som man får hem, med kost och allting för en månad. Kostade runt 500:-
  • Presentkort på BikBok!
  • En GRYM dammsugare (den måste va grym. och gärna tyst)
  • Duntäcke och dunkuddar
Nu har jag önskat mig jätte mycket, så nu orkar jag inte mer. Markerar de som jag önskar mig liite mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0