Nov. 07, 2012

Igår va det ledig dag och den spenderades med bästa vännen! Strosade runt på stan en stund, sen handlade lunch och mös framför en film. Blev en hel den tjötande med, som vanligt ;) Tack gumman för en mysig dag! :D
När Malin hade gått satte jag igång med storstädning, tvättning, bytte glödlampor, bytte duschdrapperier, ja ni vet massa sånt som inte e kul att göra en ledig tisdagskväll ;) Men måste ju görat!

Senare under dagen ska jag boka tid hos frissan, byter färg igen ;)
Är bara rädd att de ska bli fel färg.. :S
Hur gör man om man inte blir nöjd hos en frisör??
Någon som vet det?
Färgar dom om gratis?
Måste man stå ut med det, trots att de inte blev som man ville?
Eller får man pröjsa ytterligare en tusenlapp?
Tacksam för svar ;)

Nästa vecka börjar två roliga veckor!
Vi stänger butiken ute på torp för renovering så vi alla ska vara i citybutiken, ska bli kul att få jobba med alla man inte jobbar med i vanliga fall :) Plus att jag är hemma 18.15 ictället för 20.05 om dagarna :D Så har massa tid att göra de jag aldrig hinner med ;)
Ännu mer plus är att jag kan luncha med Papi som jag halvt ihjäl mig saknar.

PLUS! ; på torsdag åker jag till Gbg och har dejt med äldsta syrran! Fika, film, middag, vin ;) Hela rubbet!
Och inte vilken film som helst heller ;)
Nya Twilight! WOOHOOOUUUHH!
"När ska hon växa upp, tänker ni?"
Till mitt försvar är syrran över 30, faktiskt ;) Haha


v. 37 jobbar jag på måndagen, sen resten utav veckan blir det gbg igen :) Vi alla assistenter ska på utbildning i 4 dagar, superkul! :D







De va mig en hel del information jag har idag ser ja.
Har ni det bra? ;)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Kristina Kittelsen

du som har så fin färg nu ?

Svar: nej den e för sommrig o ja tröttnar så jävla lätt haha ;)
Elin

2012-11-09 @ 04:06:42
URL: http://kittelsenkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0