Glad tjej!

Igår efter jobbet kom Viran och Soffiproppan hem till mig. De blev filmer, kaffe och mys! Mina små goingar. David åkte till Karlstad igår så jag är gräsänka för tillfället ;) känns så hemskt att säga, men fan vad vår säng är skön när man ligger själv i den!! Haha. Idag har jag inte gjort så mycket, tog sovmorgon, "tränade" lite och diskat. Nu har jag tagit mig en dusch och om ett par timmar e jag på väg till Gbg för min och Elenas tradition ;) dejtnight! Ska faktiskt synda också har jag bestämt. Lchfs värsta fiende; godispåsen. Ska köpa mig en fet godispåse till bion och jag ska äta upp allt! Haha skäms lite nu när jag tänker på de, men det blir sista synden innan jul. Annars stämmer jag mig själv på allt jag har.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0