Bik Bok 50%

Igår hade Bik Bok halva priset på allt i butiken... Som ni sett tidigare har jag önskat mig, ja typ allt i den butiken, så när jag såg "reklamen" om detta va mina ögon stora som tefat ungefär..
Gick dit igår, tyvärr va de mesta jag tittat ut borta :( Men fick med mig ett linne jag kollat in och de där halsbandet jag tjötat på om i evigheter men inte kunnat med att köpa då de va dyrare än vissa toppar tex. haha.
Så ett linne, ett halsband, hårsnoddar, och ett par hanky panky trosor för 260:- Bara halsbandet kostade 250:- från början. Som hittat! Glad tjej!
 
Ska visa bilder snart.
 
 
Idag är det fredag, wiiiooouuuiioo. Så det blir jobbjobb sen skynda hem och göra sig iordning. Sen blir de vin o grejer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristina Kittelsen

ååååååååååååh jag önskar jag varit där igår :(

2012-11-09 @ 14:30:15
URL: http://kittelsenkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0