Mysdag!

Dagen började med att svärföräldrarna kom hit och fikade :) Fick även en blomma o present :D
500:- på Kicks, mycket behövligt, tack än en gång! ♥
Satt o pratade lite sen åkte de hem o David åkte till jobbet.

Efter en stund ringde bästa Kristina och jag gick ner till stan o mötte upp henne. Vi tog en lång fika
(igen haha, hade inte ätit någon frukost eller nånting, så de va den onyttigaste förmiddagen i hela mitt liv)
Hon bjöd mig på fikan, den gullungen. Har ju lite svårt me de där att folk ska bjuda mig hit o dit, men hon va ungefär lika envis som mig, övertalade mig att de va en födelsedagspresent och vi gjorde en deal att jag ska bjuda henne på en drink den 31e. Haha så jag fick ge mig ;)

Efter fikan tog vi en runda på stan, fick handla upp presentkortet jag fått tidigare och köpte lite smått o gott jag ska visa lite senare. Efter shoppandet passade vi på att gå o hämta ut ett paket jag skulle ha, blev en liten prommis! Sen gick vi o fikade igen, haha! Dock endast vatten men ändå ;)

Så efter att ha spenderat praktiskt taget hela dagen med godingen så gick jag hem. Käkade mat sen gick ner o solade en 20minutare. Har nu tagit en dusch o här sitter jag.

Bra dag helt enkelt!


Ska strax visa lite bilder senare kommer äntligen Desperate Housewives! :D

Jobb imorgon, sen är de torsdag och den torsdagen ska spenderas med Malin o Junior! ♥ Sen även träffa Erika! :)
Bra vecka detta, de gillas.





Kommentarer
Postat av: Kristina

super mysig dag ! tack !

2012-03-07 @ 20:32:50
URL: http://kristinakittelsen.webblogg.se/
Postat av: Elin

Tack själv! <3

2012-03-07 @ 20:50:21
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0