Lite tid, tack.

Jag behöver tid. Vart får man tag på tid?!

Lägenheten är smutsig och äcklig. Såpass att jag inte ens vill va hemma. Jag behöver tid till att fixa. Herregud, har snart bott här ett år och vårt såkallade hem är långt ifrån färdigt. Har inte ens de köksbordet vi ska ha än, utan ett lånat av Pappa. Måste slipa och måla om de andra. Måste röja undan på "vinden" och alla förråd. Måste få tid (och pengar) till att åka o handla de grejer som behövs för att fullborda ett hem.
Måste få tid till att börja träna. Detta är fan skandal. Svullo.
Måste få tid till att träffa min familj, vänner, folk över huvudtaget.
Istället för att sitta inne här som någon jävla rapunzel.
Apporopå Rapunzel, ja måste även få tid till att gå till frisören som jag inte vart hos sen jag gick i 7an.
Behöver tid till att tänka.

Näe.

Just nu längtar jag tills helgen. Heldag o kväll med äldsta syrran i gbg :) De e inte ofta de händer kan ja tala om ;)
Saknar henne. Ska bli sjukt kul att bara få umgås med henne.
På söndagen ska jag hjälpa dom att måla i nya i huset. Innan de e ny vecka, jobb o nya tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0