Rock tjej in i benmärgen

Igår gick ja o David på bio, såg Rock of ages. Om vi ska prata om själva musikalen så va storyn lite av en klyscha och rätt töntig, men oj vilka bra låtval. 90% av mina favvolåtar va me. Jag va även rädd att de skulle förlöjliga alla bra låtar och förstöra allt, men de gjorde de riktigt bra och låtarna va grymma!
 
Jag är egentligen en rocktjej in i varje litet ben i min kropp men de senaste har ja börjar lyssna mer på annat.
Men när jag såg denna filmen och påmindes om alla mina gamla favoriter så va ja tvungen att gå hem och lyssna på alla låtar. Här snackar vi musik. Haha.
 
Tog en promenad förut med mp3n i på högsta volym, och trots de va över 20 grader varmt och svettigt som fan så rös jag så jag såg ut som en plockad kyckling till musiken, haha!
 
Visst fan kan Rihanna eller ngn annan stor artist komma med sköna låtar, Men.
Detta är Riktig musik.
;)
 
Def Leppard - Pour some sugar on me
Guns'n'roses - Paradise city
Joan Jett - Hit me with your best shot
Journey - Any way you want it
Poison - Every rose has its thorn
Journey - Don't stop believing
Starship - We built this city
Twisted sister - We're not gonna take it
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0