Tisdag, jämn vecka.

Nu fattar jag.. Nu fattar jag vad dom menar. Att dom hade rätt. Först såg jag bara de som löjliga "anklagelser". Ett sätt att få mig att gå bara. Något lättare att skylla på. Lättare att hantera. Har inte trott på de. Förräns nu. "Anklagelser" som egentligen bara va ren fakta. Inget dumt påhitt.
Jag förstår fortfarande inte hur de går till. Hur de fungerar eller varför. Men tydligen finns de och nu vet jag.
Inte för att de spelar så stor roll egentligen. De e ju inte farligt. Och jag tror inte att jag ska dö. Lite panik att man ska kvävas i sömnen, men jag vet att jag inte gör de. Så varför blir man så löjlig? Va spelar de för roll? De e så stört hela grejen. Att något så litet, puttigt och helt obetydligt kan göra så med ens kropp, med ens tankar. Trots att man VET att de e helt ofarligt. Man VET att man inte ska dö. Man KOMMER inte kvävas. Det FINNS luft i rummet och man får ingen hjärtattack. De e ju så simpelt..
Nu fattar jag vad dom menade. Vad dom påstog. Men ändå fattar jag inte. Fattar inte ett skit, men de spelar väl ingen roll. Egentligen.




Idag är det tisdag, jämn vecka.
Vilket innebär att jag är ledig ons-tors. Vilket idag innebär att jag får skjuts ut till Pappa o Viran vid 8 tiden. Stannar tills imorn kväll. Ska bli otroligt skönt. Att bara få va, umgås med bästa lillasyster och goa pappa. Sitte uppe o prata halva natten och ta långpromenader.
Nu längtar jag bara tills jag slutat jobba för dagen. Vill ut till Bokenäs nuu! :)




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Okej, VAD har hänt?!



PS. jag har skaffat blogg så du vet ;) hahaha.

Vill bara hitta något bra att skriva om! En Muse ;) haha

2012-01-24 @ 18:53:35
URL: http://thelifeweknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0