Lördag

Igår åkte vi hem till Pappa och firade hans födelsedag. Bästa kvällen på länge! Hela familjen va samlad, åt 3 rätters och hade trevligt. Längesen de hände kan ja tala om!
Tog dessvärre inga bilder. Va hemma vid tolvslaget.

Idag gick jag upp halv 10, kröp ner i soffan och kollade på "Letters to Juliet", va nog en utav de mest romantiska filmer jag sett. Liiite föör romantiskt i slutet kanske, de blev lite halvlöjligt, men annars. Åh va fin den va!
Så jag har haft en riktig mysmorgon :)



Dagen spenderas inomhus. Det snöar ute o ser skitkallt ut så jag vägrar gå utanför dörren haha.
Har äntligen fått vasken fixad, så ska ta hand om en veckas disk, städa, samt fixa lite med möblerna som D hämtade igår.

Fix o trix dag, helt enkelt!

Justde, berättade ju igår om att jag drömde frenetiskt om systemkameror. Så nu vill jag ha en systemkamera.
Inatt drömde jag om bebisar.. Bebisar överallt. Drömde att Malin blev gravid igen och vi va me henne på BB, sen frågade hon mig om jag ville testa, visst ville ja de!
Så helt plötsligt e de jag som sitter där i sängen med den stora bollmagen och har ont då o då.
Haha mycket konstig känsla, men rätt så fräckt med ;)

Så vem vet, nu kanske jag vill ha en bebis på stört? ;)


Fan, jag är ashungrig och vi har ingen mat hemma. Haha den e ju kul. Inget bröd, ingen mat, Nada!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Älskar Letters to Juliett! Åååh så ska jag träffa min man ;)

2012-01-23 @ 22:32:02
URL: http://thelifeweknow.blogg.se/
Postat av: Elin

Pernilla! Har du en ny blogg? O säger inget?! Shame on you. Haha jadu, de hade inte vart fy skam ;)

2012-01-23 @ 22:47:07
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0