Dagen

Dumt att jag jämt ska boka in mig på massa på lediga dagar att jag knappt gör hälften ens en gång :S
Men men. Idag har jag tagit en långpromenad, träffat  Pappa, gått till jobbet och gjort beställning på brillor, umgåtts med systeryster :)
Vart en bra dag.
Nu undrar jag dock vart killen e :S Skulle vart hemma för längesen o hans mobil e avstängd...

Men får la bara vänta o se då...

När jag va på väg ner till stan, stoppade bohusläningen mig för att fråga dagens fråga. Artig som ja e, stannade jag, svarade på frågan sen småpratade lite. Sen drog hon dock fram kameran o skulle ta kort, men då körde jag karate på henne och fick sig en läxa hon sent ska glömma.

Ne okej, de sista va inte sanning. Men jag vägrade iaf och jag förstörde hela hennes lilla intervju haha. Hon fick hitta ngn annan ;)

Nu ska ja krypa ner i soffan o kolla felm :)




De blev btw nummer 2, tack för hjälpen!! :)



Kommentarer
Postat av: Erika

Bra där! <3

2012-01-15 @ 20:15:16
Postat av: Elin

:) hoppas vi ses snart, halv 8 börjar ju nu igen ;) haha <3

2012-01-15 @ 20:23:49
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0