Bara torsdag

Det är helt sinnes egentligen.. Det är så mkt skit här hemma nu att jag helt ärligt känner efter jobbet att jag vill stanna där.. Igår stannade jag till tjugo i 8. Slutar 7 varje dag.
Hade iofs stannat så länge ändå om jag tagot bussen, men igår fick jag skjuts hem.

Men den känslan att bäva för att åka hem :S Va mååånga år sen jag hade den känslan kan jag ärligt säga. Sisådär 10 år.
Men får se nu om man någon gång får tag på sin hyresvärd så att man kan få lite trasigt fixat så att man åtminstonde kan diska, laga mat ordentligt och städa ordentligt. Kan praktiskt taget inte använda köket ens.
Och alla jävla julgrejer är kvar, granen e död som bara den men står kvar.. Men D e ledig i 2 dagar nu, så ikväll hoppas jag att vi kan ta tag i de så att han kan köra iväg med allt skräp imorgon.

Sen så hoppas
och tror vi även att man kan hämta matbordet imorn.
Det har jag inte berättat kanske, men ja la bud på ett jätte fint matbord med 6 stolar, på Tradera häromdagen.

Ett fint gammalt bord som Mamma hade när vi va små, som Elena o svågern nu har ärvt. Ett sånt!
Är super glad eftersom vi kom undan såpass billigt med både bordet och stolarna. Tänker inte säga vad vi betalar, men kan ju säga att de ligger runt 20-30 000 nytt i butik.
No kiddin.

Men så så e de. Hoppas att allt känns bättre efter helgen. Just nu vill jag bara jobba, umgås med dom på jobbet och alla söta kunder (inte dom andra...) och hålla mig sysselsatt så jag slipper alla problem här hemma. Fyfan.

Fina Pappa hämtar mig efter jobbet på fredag, vet inte om jag sover där eller inte.. på lördag ska jag träffa Kickan :) Sen blir det förhoppningsvis fix o trix här hemma. Lördag kväll och söndagen är änsålänge tomma.


Kommentarer
Postat av: Kim Engström

haha, tack så mycket finis :D

2012-01-19 @ 21:09:10
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0