Wapapapabababa we´re in loove

Sitter o lyssnar på "Kyss mig" låten och viftar med fötterna över stolen. Min morgondans.
Idag är det min födelsedag och det har älsklingen firat mig med sång, fyllt på mitt kaffe förråd med ca. 2 månader ♥
Samt ett stort Yankee Candle :D Sötpojke.

Nu ska jag snart dra mig till joppet.

Har nya system och regler osv på jobbet så de blir min lilla premiär idag vilket känns lite nervöst.
Ny all over again.
Haha men så fåre va!


Haha både sjuk och passande bild ;)
Men det är inte som det ser ut.

Kommentarer
Postat av: Kim Engström

sv; :) älskar den! skönt att ha en lätt kamera som tar så bra bilder, dock måste jag lära mig de manuella inställningarna lite mer!

2012-02-28 @ 18:25:12
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0