Mys

Dagen började med att pappsen kom hit o käkade. Sen slängde ja mig i soffan framför tvn o bara mös. Skulle eg storstäda idag men när man bara e ledig en dag denna veckan så ville ja faktiskt bara va ledig.
Bara va. O inte göra ett piss :) Tvättade o diskade dock. Något får man göra ;P

Nu har jag tagit en superlång dusch, tagit på mig nya myskläder o har återigen krupit ner i soffan. Haha, en riktig tjockis idag ;) Strax blir de halv 8 hos mig!
Sen kommer killen hem o då blir de Det okända och sen tv-spel.
Latmaskar på hög nivå.
Är förövrigt mycket bättre idag. Ipren, nässpray o apelsin. That's the shit.

Justde, i lördags va vi ju hos Bästa Malin, Simon o Junior :) Där de bjöds på efterlängtad tacos, sen melodifestivalen och frukt, mycket mysigt! Dock lite för kort tid enligt mig, men jobbade ju helg :/ O underbara lilla Junior sov mestadels. Så hoppas på mer tid nästa gång! Saknar dom redan sjukt nog haha.

Helgen jobbades de med underbara Emma. Va betydligt mer kunder än vi räknat med men en fika hann vi allt me! Haha! ;)

Efter jobbet hämtade Pappa o Viran mig o david så bar de vidare mot Älvängen där de bjöds på söndagsmiddag :)
Mycket gott va de! Ett par glas vin o en liten Madeira senare åkte vi hem o spelade tv-spel som de två småbarn vi e ;)


En bra helg helt enkelt! :) Kunde mått bättre bara.



David o hans hemska  orangea kondomsmössa och Sajmun :)



Middag i Älvängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0