Min födelsedag

Jag vaknade igår utav väckarsklockans härliga plingande. Sedan utav David som stämde in med hes röst "ja må hon leva" i turbo fart. Mycket vackert!
Gjorde iordning mig och skulle sen fixa frukost då jag såg att han fyllt en hel låda i kylskåpet med kaffe kapslar! haha de va mycket tacksamt må ja lova. De följdes sedan med ett litet paket, ännu ett Yankee Candle!
"Clean cotton" -min faborit ;)

Sen bar de iväg till jobbet
och mina underbara kolleger som grattade mig, fick ett par kramar och tillome lite nyp i kinderna utav kära Agneta haha.

Dagen va bra, hade inga sura kunder och allt flöt på hyfsat trots min nervositet för de nya systemet.
Tebe va även i toppform som hon brukar, så mycket skratt blev de.

När de va dags att gå hem hittade jag detta i köket på anslagstavlan;




Bästa, söta Theres's påhitt. Man ser att hon skrivit Elin först, men sen blev de mycket roligare att skriva "Elon" haha ;) ♥



Sen åkte vi hem, och när jag kom in genom dörren hade David tänt massa ljus, dukat fint, och gjort en jätte god räksallad :) Fick även fina presenter som jag ska visa sen i bildform!

Bäddade sen ner oss i soffan och mös o kollade på tv. Fina Pernilla ringde o sedan Elena, som berättade att min present utav henne va en hel systerdag i gbg :) Precis va ja önska mig!

Sen gick vi o la oss och när jag lyfte på täcket hittade jag ännu en present! På fredag ska ja o min fina gå på bio, woho!



Fick även massa fina sms, samtal och fina gratulationer på Facebook. Så tack alla!
O spec till David som gjorde min kväll så bra :) Älskar dig! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0