12-12-28

Jag hoppas ni har haft en bra jul?
Min har varit helt fantastisk!
Julaftonsmorgon började kl 08.00, jag och David gick upp och gjorde oss iordning, öppnade våra paket i julstrumpan (ja vi kör all in;)) , öppnade sedan de "riktiga" paketen och åt en julfrukost framför min familjefilm, Julen -93 :)
I julklapp av David fick jag en jätte fin klädhängare som han gjort! Och inte nog med de, den va full med kläder och skor! En riktig Elin-present! Kände mig verkligen som en liten 8 årig flicka när jag slet upp allt papper haha.
 
David fick en projektor med tillbehör utav mig, samt lite smågrejer till iPhonen. Tror han blev rätt så nöjd med.. Hoppas de iaf haha.
 
Efter vårt egna lilla julfirande kom Pappa och hämtade mig, sedan bar de av mot Älvängen och resten av la familia :)
Där de blev den vanliga, gamla traditionen :) Julmat, Kalle Anka, och tillsist julklappsöppning.
Jag fick så sjukt mycket och fina grejer i år, jag blir bara mer och mer bortskämd :S
 
Jag fick blandannat resan till Teneriffa om en månad, betald... Hela resan! Visste inte hur jag skulle reagera eller hur jag ens skulle tacka, Min svärmor är För snäll, finns ingen i hela världen som skulle kunna påstå ngt annat.
Och inte bara de, jag fick även en superfin silkesfilt av dom.
 
Jag fick även 3 DH boxar, ett skärp, en superfin köksvåg, presentkort och en bok! :)
Supergladochbortskämdtjej_90 haha ;)
 
 
När alla julklappar va öppnade och de blev kväll åkte jag till fam. Gunnarsson och fortsatte fira jul med dom för första gången :)
 
 
De va en lång och mysig julafton och jag fick mer än vad jag är värd och önskade mig.
Tack älskade familj!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0