Tom plånbok snart

I förrgår beställde jag en Iphone och ett abbonemang. Har vart emot båda en lååång tid. Men nu har jag lyckats släppa mina fobier o mitt hat. Min nuvarande mobil har börjar krångla som satan och de Är ju faktiskt liite jobbigt när man inte har några pengar på telefonen och någon smsar något viktigt... Faktiskt.
Så nu följer jag strömmen. Får den i veckan. Spännande ;)

Sen igår, vad hittar jag inte, om inte mina låga mintgröna Converse!! Lycka!
Så jag va ju tvungen att beställa dom med. Förstår ni väll?..
Dock va de lite rea så jag får dom för... Bambarabaaaam; 549:- :) Inte illa pinkat, Elin.

Här i Uddevalla är det pissväder som gäller. Hela veckan ser de ut som.. :/
Gick ifrån 19 grader, förrförra veckan till snö och regn. O runt 5 grader som högst.
Känns la inte så okej.


Nä nu ska jag till jobbet. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0