Tillbaka till verkligheten

Återigen måndag i kalla sverige. Förkylningen har hållt mig vaken mer än halva natten så jag är inte pigg.
Nu påbörjas min näst sista vecka på apoteket. Känns jävligt tråkigt faktiskt. Men men...
Har ett möte senare idag, så hoppas på att det går bra. Håll tummarna för mig!

I fredags kom vi ju hem från kreta. Senare på kvällen va de kräftskiva i Älvängen som gällde. Super mysigt!!
Somnade i bilen på väg hem. Sov länge på lördagen sen åkte älsklingen iväg på match och sedan släktträff.
Jag tog mitt lilla pick och pack och gick över till syrran och vi hade den mysigaste filmkvällen på länge :)
God mat, filmer, glass, kortspel, massa idolavsnitt sen la oss och pratade halva natten.

Vaknade av åskan på söndag morgon men somnade om. Vaknade, kom på att vi försovit oss och jag kunde knappt prata pga den stora bollen i halsen. Älskar att vara sjuk! ;) Men måste måste jobba ändå. Har faktiskt ingen aning om hur vi ska klara av de närmsta månaderna ekonomiskt.... Suger.

Men men..
På fredag eller lördag kommer Malin o Simon hit, så jag äntligen får fira henne! Hon har fyllt år och jag har inte ens träffat henne sen dess.
Blir dock ingen lyxig mat längre, haha men något får de bli ;)

Drickan blir de dock jäävligt lugnt med. Nu förstår jag ordet "spritfet". Haha dock visste ja inte att de skulle ske så fort :S Men så blir de när man dricker massa raki, drinkar och shots varje dag i en vecka. Antar jag.


Nä vad jag babblar på. Lägger in bilder sen.
Glöm inte hålla tummarna för mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0