Lördag

Puh. Tog ett tag med alla dessa bilder. Jaja.
Jag är förkyld som en gris och bara nyser hela tiden. Fryser grymt mkt gör ja också. Elementen funkar inte av ngn anledning, och vi vet inte vart nånstans i huset man fixar detta. Ringa hyresvärden kan ja inte heller göra.
Bra att man får sån här information i början kanske?!
Jaja.
Ska nu sätta igång tvätten och röja undan lite. Sen tar ja en vaaarm dusch och efter de går ja över till syrran för myskväll.
David är på släktträff hela kvällen o natten.

Igår va förresten på kräftskiva med min familj, kan vsa lite bilder imorn när jag kommer hem igen :)
Tjingeling, hej!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Elementen brukar sättas på 1 oktober tror jag! I allafall hos oss, men våran hyresvärd är sjukt snål :)

2011-09-11 @ 04:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0