.

Här blev jag den jag är. Här kommer jag förbli.
Här har jag längtat bort. Här har jag känt mig fri.
Här har jag blickat framåt, Men ofta tittat ner.
Jag är nog inte det du drömmer om, Men jag är det du ser.

Jag har blivit vald av andra, Det är min hemlighet.
Den ena saknar känsla,
Den andra ödmjukhet.
Dom hade nåt gemensamt. Jag blundade för det. Jag har alltid hållit hårt om dom jag inte orkat med.

Jag har skrivit mina regler, Ingen fick ändra på dom.
Jag tog första bästa vägen ut när någon bad mig tänka om.

Du har ditt eget facit för rätt och för fel.
Du kanske bär på en massa saker.. Jag förstår en liten del.

Jag hade slutat prata. Jag var så van och stänga av..
Du frågade vem som förstört mig.. Och jag gav dig inget svar.

Jag tog allting för givet.
Det var något fel på mig.

Jag måste varit någon annan Innan jag kände dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0