Håhåjaja

Nyss hemkommen från ännu ett läkarbesök, va dock inte så mycket ny information nu, förutom en glad nyhet :) En grej dom först trott men nu verkar de vara uteslutet. Hoppades hon. Och jag, såklart. Så de va jäkligt skönt :D
Fick dock göra ännu mer prover och utredningen fortsätter. Jag vet alltså inget än, och inte de heller. Så nu är de bara att fortsätta vänta...

Nu försöker jag istället fokusera på de positiva! Idag är min bästa vän beräknad att föda en liten bebis, så jag sitter på helspänn! Drömde tillome om de inatt. Pratar dock med henne nu och änsålänge har inget hänt. Men kaaanske att han/hon ploppar ut idag, kanske ;) Jag tippar på att de e en liten pojke. Eller en flicka.. Eller?
Jag vet inte. Längtar gör jag iaf, tills ja får träffa den lille krabaten! :D ♥

Nu ska jag ägna mig åt bak. Är ledig idag. Sen ska jag träffa systeryster! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0