Tönt.

Jag kunde haft det sämre.
Nu känner jag mig nästan sådär lite löjligt lycklig. Haha. Har fixat o donat i en fin lägenhet där jag sen ska bo tillsammans med min fina kille. Min blivande sambo ;) Bara det ordet....
Jag har vart ute och gått i bara linne i strålande sol här ute i fina Bokenäs, där de luktar nyklippt gräs och en fet katt jag aldrig sett förr hälsade på mig. Haha. Jag håller nu på att laga Pappas favoritmat, vi har öppen dörr till altanen och Pappa o Viran kollar på rally på tv'n ;) Man hör fåglarna och hela huset luktar en blandning av mat o nyklippt gräs. ;)

Jag är riktigt jäkla tönt men nu trivs ja fan ;)



Viran o Pappsen, ja o Pappsen.
Åhh va ja kommer sakna er!

Kommentarer
Postat av: kristina

Mys låter det som :)

2011-05-09 @ 22:52:30
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0