Söndag

Nu har jag precis tagit en lång dusch. Killen e borta o spelar match. Så ja e ensam som vanligt ;) Haha.
Igår åkte ja som sagt till Överby med Pappa o Viran :) Efteråt åkte vi hem till Bokenäs där vi sen grillade espetada o åt en jäklans massa. Senare på kvällen åkte vi hem för att ta tag i all skit här hemma, massa som skulle packas upp, de skulle städas, osv osv. Mitt i allt våldgästas vi istället av Robin o Jonas ;) Fick lägga alla måsten på hyllan men de va dock trevligt får ja erkänna. Får försöka fixa allt annat en del i taget.


Imorse gick ja upp för att göra perfekta pannkakor till David som frukost. De gick inge bra :( Så han fick dåliga pannkakor. Helt enkelt. Sen bar de vidare till en secondhand butik där vi blev som två små barn i en godis affär.
Köpte dock inget. And theeeen, åkte vi till trollhättan, kollade på soffor, handlade kaffe, käkade lunch och fick en gratis efterrätt bestående av glass av den söta tanten som jobbade där. Sen gick vi äckligt mätta o runda tillbaka till möbelaffären o köpte en soffa. Bara sådär. Hoppsan sa, 5 500 kronor fattigare. För var o en alltså.
Men de blir nog bra med den här :)

Nu ska jag klä på mig sen göra mat. Två olika rätter då vi inte vill äta samma saker ;) Men men.

Måste färga mitt hååår. E snart morris.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0