Kolla, ja uppdaterar!

Sitter o äter frukost. Är så sjukt trött och har världens festaste finne som gör att mitt ansikte känns dubbelt så stort. Härligt!
Igår va de en fullspäckad dag.
Först jobb, sen handla, städa, sen kom Veronica på besök :) Efter de Gåke, o David kom hem. De stannade ett par timmar sen gjorde ja o David middag, åt, tog en promenad. I mitt av promenaden ringer Tom, så vi går o möter honom sen följde han me hem.
Trevligt me besök! Dock låg ja vaken ett bra tag för att de satt uppe, spelade gitarr o sjöng så väggarna skakade haha.

Men jaja, sånt man får ta antar ja ;) Har sovit ca 5 timmar iaf :)

Idag jobbar David sent så ja e ensam hemma länge :/ Kanske ska höra Erika va hon gör ikväll... Ja, de va smart.
Carro kunde inte promenera med mig idag :(
Malin kanske?..

Haha lite desperat kanske ;)

Om någon vill börja gå ut o gå med mig en gång om dan, säg till!! ;)


Nu saknar ja Pappa o Viran så väggarna skakar...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag skulle gärna ha gått med dig! :( ska vi prata idag då?! :D

2011-05-17 @ 12:05:19
URL: http://pernilla.devote.se
Postat av: Elin

flytta tillbaks hit! ;) jaa, du får jättejätte gärna ringa sen :D ja har typ inga pengar på fonen märkte ja förut :( haha

2011-05-17 @ 14:15:40
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0