Inviger tvättmaskinen

Sitter som på nålar av spänning när jag hör maskinen jobba!

Nä, e mest orolig att jag sen ser att de e vatten över hela lägenheten eller liknande...
Hoppas inte :)

Nu ska ja snart laga köttfärssås me. Får dock äta ensam :( Men David blir nog glad om de e färdig mat när han kommer hem.

Idag har jag sett kort på en liten person som jag i framtiden kommer tycka mycket mycket om! :D


Fick även en oroande nyhet idag.. Känns sådär. Faktiskt. Men får hoppas på de bästa.

Oj vad jag pratar i gåtor här, mystisk tjej_90.

Ska sluta skriva massa skit nu, här e två bilder från vår första myskväll här ;) Eller vår enda myskväll kan man väl säga me.



Så här lyxigt bor vi!



Min fina kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0