Ingen rubrik

Just another sucky tisdag.
Ne, okej ska försöka att inte gnälla så mkt idag ;P

Tror de e karman som spökar igen.

Imorse, precis innan ja skulle gå till bussen, kollade jag ut. Sol. Blåsigt, men sol. Gick ut, gick 3 meter, om ens de. Så börjar de spö regna. Och jag överdriver inte. Sånt där regn som man blir pisseblöt på 2 sekunder. Kollade på klockan, ingen chans att ja skulle hinna springa upp igen för att hämta paraply. Så de va bara att skynda på!

Kommer fram till kampenhof som en dränkt katt, när jag går på bussen slutade regna o solen kommer fram igen ;)

Så jag antar
att jag varit väldigt väldigt dum, eller bara gnäller för mkt om hur missnöjd jag är med allt, så nu får jag igen i små portioner ;)

Kanske rätt åt mig.

Ellleeer så ska jag helt enkelt bara jävlas tillbaka!
Får se hur de går ;)




Nu ska jag snart göra två olika middagar. Har kommit på vad David ska få, men vette tusan va ja ska göra åt mig själv. :/ Hmm. Får fundera lite.

Längtar tills de e helg igen.
Eller tills torsdag :) Då kommer Malin hit, woho! David kommer inte va hemma, han ska sova på flatön.
Så de kommer bli första natten här själv.... Läskigt. Men nån gång måste va den första ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0