Hallelååja

Om man kunde få pris för att hosta mycket, då hade ja fått 7. Minst. Kanske 8 tillome.
Nu sitter jag i min säng. I mitt rum som ser mer ut som en soptipp för tillfället.
Packa? Pfft.
Pyttsan!
Säger ja.

"Pyttsan"..? Allvarligt talat. Veeem kom på de?

Jaja, hursomhelst. Tillbaka till att vara djup.
Ja sitter här... I min egna soptipp. En soptipp av mitt förflutna. Av minnen. Av gamla kläder.. Inga skor dock, för dom e redan nerpackade.

Appropå skor!
Jag har glömt visa mina nya fina skor!
Som jag köpte på Madeira. Är lite kär i dom faktiskt. De tillome spelar en liten truddelutt för en när man går :)
True story!
De finns en liten Pochahontas i mig.

Kan visa nästa vecka för som sagt va så e de nerpackade med mina andra små mästerverk.


Jooråå..

Annars då? Jo, ja har kommit fram till att ja har så mycket onödiga saker va. Vad ska ja göra av allt?!
Tänker inte slänga. Men kan inte dra med mig allt heller. Jobbigt läge.
Jäklar ja, måste gå ner i källaren och mäta bordet. De hade ja glömt av.
Dåå gåår ja neer i min källare där lever ja säällare.

Har nog hostat bort en bit av hjärnan.

Imorn ska ja jobba igen, hujeda mig. Höll på att dö förut tror jag. Fick svårt att andas o grejer, mådde illa som en gris. Inget skoj nu.
Men men, hoppas de e lite bättre imorn! Efteråt ska ja till lägenheten o mäta där så att bordet passar in. (Återigen en påminnelse att gå ner o mäta bordet)
Sen ska ja handla lite, o så blir de hem o fortsätta packa.
Suck.

Vill ut o gå. Men vågar inte. E alldeles pluffsig igen. Behöver ut o gå. Jag åt vitt bröd med förut. Shame on me.


Jajaaaa. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0