Tropic Thunder

Såg nyss att kristina ska dricka black tower och kolla på burlesque. Blev sjukt avundsjuk kan ja säga. Vill verkligen se den filmen!! Och älskar de jävla vinet som man kan dricka som saft ungefär :S

Men ja får göra de bästa utav situationen. Jag har en väldigt lugn helg hemma med Pappa bara. Ska dock upp lite innan 7 imorn, härligt nog ;) Så ska snart ta en lång dusch, sen lägga mig o kolla på Tropic Thunder.

De e egentligen en sån film som inte är min humör, fast ändå ;) Den har en mix på min humor blandat med sån där löjlig humor som jag bara tycker e... aa, löjlig.
Har hursomhelst filmen så den blire :) Utan vin.... Helt själv....


Kommentarer
Postat av: blue fairy

älskar med det vinet, bästa billigaste godaste vinet någonsin. kom hit förfan !

2011-03-19 @ 00:01:26
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa!! när ja flyttat till stan kan vi bli vinpimplande tjötkärringar du o ja ;) haha

2011-03-19 @ 10:57:46
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0