Nytt från present och Överby




Fick två linnen och en t-shirt av David, de ser konstiga ut på bilderna, men allt va oversize.

Idag hittade jag ett par jeans som va alldeles för stora :( Testade dom aldrig, men de kostade bara 99 spänn! Frågan är va fasiken har ja för storlek då? De va 26er, ja va rädd att de skulle va för små. Men men, får se om man kanske kan byta i Ua.
Plus en jeansskjorta, en mascara och nagelförstärkare.
Om ni undrar över varör i h*lvete de ser ut som de gör i bakrunden är det för att alltid när jag ska åka nånstans får jag damp över vad jag ska ha på mig, så jag drar ut alla ihopvikta kläder o slänger runt dom, sen knökar in dom i garderoben igen. Smart tjej. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0