Inväntar svar..

Har inte sagt mycket idag. Tankar på andra ställen antar jag. Har förövrigt inte gjort någonting alls idag, som vanligt ;) Storebror kom hit förut. Har vart ute o gått, tvättat, o bla bla bla.

Jag måste verkligen sola! Eller ge mig vår så jag kan gå ut o bli brun. Usch va blek ja e nu!
Har inte använt mig utav brunutansol på månader nu.. Och de syns vill ja säga ;)
Känner mig genomskinlig.

Åker förmodligen till David imorn kväll, kanske kan åka o sola på tisdag om ja har tur. Kommer hem på onsdag, åker till Erika på torsdag morgon och hem igen på torsdag kväll ;) På lördagen blir det 30års fest och sedan utgång! :)

Kläder är ett stort problema kom ja på nu..
Äh, jaja. De löser sig.



Btw, så hittade jag både conversen och den gröna skjortan imorse ;D (Tack Elena!! ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0