What are words..

Nu har Viran åkt hem.. Tomt o tyst igen. Eller ja, hon va väl inte en pratkvarn idag heller egentligen..
Öppningen idag gick väl bra. Ska börja 8 imorn igen och göra allt själv nu. Idag va mest för att observera.
Va en heeel del svårare o mer komplicerat än jag tänkt mig, så lite nervöst e de allt. Men de ska nog bli bra.

På bussen hem ringde Elena o frågade om ja kunde gå på bio med henne o ungarna ikväll i gbg. Åh vad jag ville! Men skulle inte va hemma förrän rätt så sent o med tanke på att jag får gå upp 6 imorn så sa ja nej :(

Viran
mötte mig vid bussen och vi gick o hämtade ut ett paket jag beställt från Gina. En väska, o två linnen. Dock va ena linnet jätte fult så ja tänkte skicka tillbaka de. Men när jag kollar min mejl där de står hur man skickar tillbaka så e dendärgrejenvaddetnuheter som man ska klistra på paketet i mejlet. Alltså inte i paketet, så jag måste skriva ut det och limma fast :S Hur fan då? Jag har ingen skrivare? Ibland e dom dumma i huvet...
Så får se om ja kan lösa de där. I värsta fall får ja la behålla de fula linnet då. Och aldrig använda :S Eller ge bort. Men vem vill ha ett fult linne?
Jajajaja.

När vi sedan kom innanför dörren hade killen satt en söt lapp på väggen. Då blev jag glad, sånna där småsaker kan göra så mycket.
Love u. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0