Tisdag

Lång dag. Mycket, mycket lång dag.

Ska snart ta en dusch, sen dra på mig mina nya mjukishotpants o bara dega o tjokk i soffan.
David kommer hem sent.
Imorgon ska ja börja klockan 8 istället för 9. Första öppningen, får se hur de går. Kommer va helt död imorgonkväll iaf, de kan ja tala om. Vill ha helg nu. Dock ser ja väl inte så mkt fram emot helgen som kommer..
Får se vad jag ska sysselsätta mig med. Tänker då inte bara sitta hemma iaf.
Killen ska till Karlstad eller Kalmar eller vafan de e. Bo på hotell o festa med J&J o Vero Moda...

Vädret kommer ju bli dåligt iaf, så mkt har ja förutspått ;)


Jajajaja, har inget kul att berätta, så nu duschar ja istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0