Söndag it is

Hade en supermysig kväll igår. Vi hyrde Burlesque, gjorde veg tacos och köpte massa godis. Filmen va jäkligt bra faktiskt, har iofs velat se den länge så va inte så förvånad. Dock va den liite förutsägbar, lik Moulin Rouge, Coyote ugly och Glitter. Men de gjorde inget. Grym dans, Gryyymt snygga killar osv, behöver inte säga mer om de ;)
Herre vad ja åt. Fick sova på rygg inatt haha!
Detta får vi göra om snart, Malin! ♥




Fick ett meddelande från chefen att jag ska börja 8 hela denna veckan som kommer. Lite nervöst, men skönt liiite mer tid och liite mer pengar. Dessutom lär jag mig ju nya saker så lättare för mig att söka jobb senare när de blir aktuellt. :)

Idag är de inte så mkt på schemat. David är påväg hem. Ska ner på stan i detta härliga (läs spöregn) väder för att lämna tillbaka filmen o köpa frukt. Sen blir det de vanliga; tvätta, stryka, vika, slappa, duscha, sova. Ungefär. Laga mat också... Men har rester kvar från igår så slipper göra lunch iaf!

Jao jao, de va deee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0