Härre min skaapare

De ser ut som att en tornado har varit i vårt kök. Första gången de e sååå stökigt här. Men jag tänker icke fira.
Icke.
Men jag tänker heller inte städa upp!
Näh!
För vet ni? Det är Davids tur att diska. De har vart hans tur att diska på en vecka ungefär. OCH städa! Men änsålänge är jag den enda som städat här hemma. Och jag har diskat "åt honom" på som sagt ca. en vecka.

Så nu tänker jag låta det va. Så får han ta de. Faktiskt. :)


Hade egentligen inte vettigt att skriva. ..

Igår gick jag över till Erika för balkonghäng ;) Blev en majskolv och en smoodie på lättmjölk o jordgubbar, haha. Va inte supergo men ändå ;) De va grejen liksom.
Gick hem, slappade lite, sen tog ja o David en kortis promenad.
Dagen gick över fort.

Förresten, ja har fått mer tid på jobbet, woho! Eller ja, en timma om dagen ;) Men ändå. Så ska ja få egna nycklar o börja öppna o ha mig. Låter fjuttigt för er, men jag är glad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0