Finally!

Hade ett långt samtal med en kille från 3. Grejade o grejade. Eftersom mitt bredband inte funkat på ett par dagar nu. Han kommer fram till att det har helt enkelt dött. Tagit sitt sista andetag. Får köpa ett nytt eller försöka rädda de o skicka in på lagning.

Suck suck suck.


Meeeen trixig o klurig som jag är så fixade jag de! Helt själv! På egen hand!
Stolt?
Ja, lite faktiskt!
Haaa haaa.

Kanske borde söka jobb på 3?



Hursomhelst,
nu har jag precis tagit en lång dusch, sååå skönt att det är fredag, älskar fredagar!
Och det har faktiskt inte med att de e helg nu o göra, ja e helt enkelt bara gladare på fredagar. Fråga mig inte varför.

Nu tänkte jag ta hand om disken, sen betala mina tråkiga räkningar, mejla AF sen hänga tvätt. Tråkigt.... Men måste göras.

Längtar tills imorn för då har ja en dejt ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Wohoo jag längtar :D <3

2011-06-17 @ 22:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0