Äntligen Fredag!!

ÅÅåh va vill verkligen inte jobba idag. Spec inte med tanke på hur LITE ja fått sova. Jävla vägverket eller va de e som hållt ute på tågrälsen, somnade runt ett, har sen vaknat med ett ryck, livrädd, av alla ljud som låter som att de spränger huset långsamt. Först vid två tiden, sen tre tiden, sen fyra tiden, sen halv fem, sen sex, o ja gick upp 7.
Härligt.

Iförrgår fick vi vår soffa äntligen. Gåke hjälpte oss att hämta den o sätta ihop den. Eller ja, va vet ja? Ja va ute o gick med Malin under tiden ;) Haha. Sen åkte vi iaf ut till Bokenäs o Pappsen för att lämna tillbaka den lånade soffan. Kramade lite på honom, pussade lite på katterna, snodde några syréner från buskarna, sen åkte vi hem igen o tittade på film.

Igår åkte ja o David ut först till Trollhättan, kollade lite på möbler, sen till Rusta, seen till en loppis som inte va öppen, men pratade med kvinnan där som berättade att de visst spökar i de huset som ja alltid alltid trott!!
sen Grundsund.
Blev en heldag, men inte riktigt som man tänkt sig ;P Men skönt att inte sitta inne hela dagen bara. Slutade på en sleten pizzeria med en Hawaii o en kycklingsallad. Ni kan ju gissa vem som åt vad.

När vi kom hem fick jag ett ryck som vanligt och storstätade, medans min latmask till kille låg på soffan o drack cola ;)
Tog en promenad efteråt och sen hokus pokus va klockan 10, hoppade in i duschen sen kollade på en film.

Idaaaag är det fredag!
Vilket e så jäkla skönt med tanke på vädret :) Hatar att jobba när de e fint väder.
Jobb till 13.00, sen blir de nog en rolig kväll för de har ja förutspått ;)
Imorgon tänkte ja ta en tripp till Bokenäs o va där hela dagen :) David jobbar hela helgen så.
På söndag ska ja träffa Carro, så glöm inte de nu!!! Carro alltså.



Justdet. I onsdags va ja så jäkla dum. Haha. Vaknade av mig själv, tittade på klockan o märker att ja försovit mig 20 minuter.
Går upp, skyndar mig, e så snabb att ja sen kan koplla av lite.
Går ner till bussen, utanför huset tänker ja "hmm igår va de ju sol när ja gick här.. O de e blå himmel. Hmm, konstigt. Jaja."
Sätter mig på bussen som redan står där. När ja väl satt mig ner, ringer Erika.

"-Hej! Vad gör du?
-Satte mig precis på bussen.
-Va? Vart ska du?
-Till jobbet?
-Men.. Har ja försovit mig?! Va e klockan?!"


Tittar på klockan...
Halv 8..........

Min buss går halv 9. Då har ja alltså gått upp en timma för tidigt. Därför ringde inte klockan o därför låg inte solen rätt ;)
Så de va bara att hoppa av bussen o gå hem igen.
Haha sån jäääkla tur hade ja att Erika ringde!


Ne, nu ska ja till jobbet, skriver mer i helgen o bilder blir de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0