Onsdag

Idag åkte jag o Viran till Erika. Kollade på "remember me" -som jag svurit på att ja aldrig kommer se. -Den va inget att ha. Tycker jag inte. Så de va inte ens värt de! ;P Sen handlade vi lite, käkade frukost och kollade på "Unstopable" den med tåget.. Den va bra! Älskar Densel (stavning?) och killen va lik Paul Walker. ; alltså han va rätt så snygg.
Sen åkte ja o Viris till torp. Blev inte så mkt shoppande, fanns inget kvar. Eller jo, skit. Köpte en tröja som jag inte provade; dumt. Och en parfym för presenkortet jag fick av Elias. Den luktar lite som en blandning av brunutansol och kille haha. Men ändå rätt god. Man vänjer sig ;) Va rätt utplockat där med. De hade ju höjt priset på parfymen jag velat ha ett bra tag nu, Gogirl av Carolina Gynning. Såååå goood! Men den kostade en hundring mer än vad jag hade :( Buhu. Nu har jag tagit en dusch och smörjt in mig. Om ett tag kommer David och hämtar mig. Då ska vi snacka jobb. I Portugal... ;) Yes, u heard right haha. ;D


Kommentarer
Postat av: kristina

whaat remember me är ju jätte bra

2011-01-05 @ 22:24:52
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

nja ja tyckte faktiskt inte de :/ några bitar va fina liksom.

2011-01-07 @ 13:40:56
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0