Ninjaaa

Igår kom älsk hit. Vi kollade på två filmer han hyrt och spelade tvspel. Jag vann alla gånger... Han fattar ändå inte att ja e bättre än honom. Jaja. Filmerna hette "Ninja" (jag kollade inte så mycket på den för den SÖG.) Sen va de "the experiement" som nog hade kunnat va jätte bra om den inte va så obehaglig. Jag har svårt för psykiskt störda filmer, jag mår dåligt efteråt av någon anledning.
Sen va vi vakna typ halva natten för jag hade ångest över en massa skit och hade den där känslan man hade när man va liten o sov öbver hos någon, man vill bara hem. Fråga mig inte varför.

Idag fick jag min crosstrainer! :D Som jag fick i julklapp. Så nu jäklar ;)
Sen åkte vi till Överby o torp. Bytt saker, handlat grejer, hämtat saker bla bla bla.
Nu e jag hemma och känner mig ensam som fan... Vill att Viran ska va hemma. Ska snart göra mat till mig själv för Pappa har ätit. Sen vette tusan vad ja ska göra.. :/

Angående Portugal, kan ja nog släppa de... :( Tyvärr.
(Fan också...!! :()

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0