Lite update

Jag är fortfarande inte hemma. Är hos Erika, men åker hem ikväll. Tänkte bara uppdatera lite så här på morgonkvisten. Vad är då nytt?
Jo, there haaaaas been a caall...
Yes.
Hm, vet inte riktigt vad mer jag kan säga om det. Det kaaan hända att vi åker till Sthlm snart...
Det kan även hända att vi stannar hemma och tar det via telefon. (hoppas inte)
Hursomhelst, de kommer att bli en intervju.
Hoppas jag? -OM jag gör.
Det visade sig att det handlar om dubbel så lång tid som vi velat. Det kommer isf bli inom en snar framtid. Väldigt snart.. Faktiskt.
Är jag rädd? -OM jag är.
Men vill jag? -OM jag vill.
Min andra hälft är dock inte så extas som jag är.
Så är det så att vi båda "klarar" intervjun, så ligger min framtid i min killes händer. Hur hemskt det än låter.

Så nu vet ni det. ;)
Helgen har varit mysig :) Det har vart film, godis, bio, fajitas, massa massa prat, kortspel.
Igår natt kunde varken jag eller Erika sova, så hon kom ut till mig och spelade kort haha. Två gånger.

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon ska jag hit igen. Över dagen bara. Ska nämligen på möte på AF, och köpa present till Pappa som fyller år. :)


Hörs säkert senare ikväll igen.


Kommentarer
Postat av: kristina

vad är det för intervju ?

2011-01-19 @ 16:29:03
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

lovar att berätta om de blir av :)

2011-01-19 @ 16:58:27
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0