Helt slut

Jag känner mig helt död. Inatt vaknade jag flera gånger av att is ramlade från taket, ner på balkongen så det lät som fan. Sen gick jag upp när Erika gick till jobbet runt 8. Ska upp 7 imorn.. Usch egentligen orkar jag inte. Känns som ett fruktansvärt onödigt möte med tanke på att jag redan berättat allt för tanten. Men men. Måste man så måste man..

Nu på vägen hem va vägen förstörd så Pappa körde rakt ner i ett hål och fastnade där. Så jäkla typiskt. Jag o Viran halkade bort till grannen och bad om hjälp. Och det fick vi. NU e ja hemma och är på fruktansvärt dåligt humör. Jag har storstädning att göra eftersom jag vart borta i hela tre dagar........ (!!!!!!!!) ja hinner inte imorn och david vill komma hit på ons. Suck suck suck. Det vill jag med att han ska. Så jag får gå upp ca 7 på onsdag med för att ordna detta.

Dom andra får laga mat själva idag för jag oskar seriöst inte. Ska snart lägga mig tror ja :S

Kom nu varför jag haft en sån usel dag. Det är för att jag tänkte imorse "detta kommer bli en bra dag:)" ..
Säger ju de. De e alltid så när de gäller mig. Jag måste va negativ till allt för då blir det bra. Är jag positiv så går allt åt helvete. Alltid.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0