Dagen börjar inte så bra..

Åhh. Suttit här och stirrat blindt på mobilen för att samla mod. Tar runt en kvart, sen tänker ja "äh va fan kom igen, du e snart 21 år." Tar upp telefonen och ringer. Ingen som svarar..... Förstås!!
Testar ett annat nummer som faktiskt borde fungera.. Tonerna går.. o går. Nähe, ingen som svarar där heller...!!!

Okej men lugnt, ja testar de andra ja skulle ringa idag med, sen testar ja detta stället igen. Men då e de ju självklart att de inte ska svara där heller :S


Jäkla dag :(

Jag har till slutet på nästa vecka på mig. Sen tvingas ja nånting ja förmodligen verkligen verkligen inte vill. 3 månader sammanlagt har ja på mig innan jag blir slav. Typ. :P

Men i början på veckan ska ja gå runt o söka överallt.

Jag måste måste måste få lite tur nu!!! :(
Tycker faktiskt ja e värd lite tur...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0