Besviken och hoppfull

Har sökt jobb idag. Nej, jag har försööökt söka jobb idag. Började vid 10, är klar och hemma hos Erika nu. Klockan e halv 12. Jag fick inte ens lämna ut hälften av mina cv. F*n va mycket otrevligt folk det faktiskt finns här. En sa praktiskt taget åt mig att sluta söka jobb och gå tillbaka till skolan. En äldre kvinna. Hon tog väl för givet att ja va 15 eller något men jäkla tant som e så fördomsfull. Och jag är faktiskt inte 15..!

Kort sagt. Jag är jätte besviken för allt började bra. Trevliga människor som gärna tog cv. Sen kom de otrevliga folket, ingen ville ens ta cv och bara snäste av mig. Suck suck suck..
Men så gick jag till sista stället... Jag tänkte "Jaja. Ja har försökt iaf, nu tar ja detta sista o sen går hem bara"
Så va tjejen jätte gullig och säger att dom faktiskt visst behöver folk, trodde hon iaf ;) Sen sa hon att ja va jätte söt o jätte trevlig så de skulle nog inte va några problem med att få jobb där. Så ja ska gå tillbaka dit sen o prata med chefen.

Så snälla snälla snälla tur, kom tillbaka!
Jag behöver detta och nu har jag en liten liten chans, så snälla snälla snälla!!!

Håll tummarna för mig?! :)


Oj.. Kanske turen börjar vända...? Nu e de en till grej på g. Bara på g dock, så samma där; ja vågar inte hoppas för mycket. Men ändå. Två chanser. ;) Gäller att köra järnet och fortfsätta hoppas! Är på betydligt bättre humör nu iaf. har även precis tagit en lunch med Pappsen. :) Senare åker jag till Elena! Kanske jag redan sagt...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag håller alla mina tummar :D Längtar tills på onsdag <3

2011-01-26 @ 11:48:49
Postat av: elin

tack hjärtat! I need it. Jag med ska ja säga dig!! <3

2011-01-26 @ 12:05:22
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Veronica

Håller med! va fan lär man sig sista året i gymnasiet som man behöver i en butik lixom? NADA!

2011-01-26 @ 16:59:52
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

Kunde inte sagt det bättre själv!

2011-01-27 @ 17:10:03
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0