Awoopidoop

Precis när jag pratar med Jessica om att ja ska få ett samtal, ringer han. Woho, testa på i veckan! :D Nu hoppas jag verkligen att de går bra o att ja inte sabbar ngt ;P Så håll tummarna för mig gärna ;) Största problemet just nu e egentligen; vad fasiken ska ja ha på mig?! Har ju inga kläder som e snygga, utan hål eller inte e urtvättade haha. :( Får sno något av syrran kanske ;) Imorn bitti åker jag till Erika, sen ska jag träffa Jessica! De va inte igår haha ;D Kvällen spenderas med syrran sen på onsdag eftermiddag åker jag till min bästa Malin o myser :) Tjejkväll va de ca två år sen jag hade. Saknar henne.

Men nu ska jag tvätta o stryka o lite så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0